nameless

Jag har så mycket jävla press på mej nu.
Jag orkar inte med det..

Jag vill bara sova..
Jag vill inte träffa någon utan jag vill verkligen bara sova.
För jag blir så elak.

Men neee, då måste man leka värsta mönstereleven i skolan.
Det är så jävla jobbigt.

Måste jag verkligen ställa mej upp och skrika ut vad jag behöver?

"Ursäkta mej där borta!
Men jag skulle behöva någon som tar hand om mej,
någon som bryr sej
och någon som frågar hur det är och sedan är intresserad av svaret!"



Är det inte meningen att allt ska vara bra nu?

och ändå får du mej att känna som att jag bara är i vägen.
Att allt jag gör är fel.

Jag försöker att vara gullig, omtänksam och allt som jag vill vara mot dej.
Men det känns inte som att det uppskattas.

Jag behöver dej verkligen just nu

Kommentarer
Postat av: madde...

Vivi...
Vet du vad jag tror?
Att du har så jävla rätt.
För ingen annan känner dig bättre än du.
Även om det ibland kan kännas som att alla andra vet mer än vad man själv gör. Så vet ju du va du behöver, vad du vill och hur du mår.
Och du har ställt upp som fan för mig, så nu är det min tur. Puss o kram

2008-01-13 @ 15:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0