Nyårsafton 07/08

2007 va ett år av kaos.
Nyårsafton blev värre. fyfan.
Hur mycke jag ännu försöker så kan jag inte komma ihåg något.

Fan jag missade nyår och det är så jävla illa.

Så först å främst; Förlåt Pöjjy.
Jag har tydligen uppfört mej illa hemma hos dej och det va inte meningen.
Som sakt så vet jag inte riktigt vad jag ber om ursäkt för,
För mitt minne försvinner helt efter sista (?) shooten.
Vaknar upp morgonen efter å fattar nada. Så det va inte meningen.

Och så; Tack Alex.
Tack för att du ställde upp till 100%.
Tack för att du hämtade hinkar, sprang me papper, höll håret, tröstade osv.
Tack för att du tog hem mig, utan det så hade jag legat i en buske på vägen hem. å vad hade då hänt?
Tack för att du var så förstående å gullig mot mej dagen efter.
Tack helt enkelt för allt du gjorde.
Och förlåt älskling, för att du inte fick en bra nyårsafton.

Och tillslut; Förlåt ni andra.
om jag nu gjorde något som gjorde er illa på något vis.
för jag kommer inte ihåg.


Annars; Har inte riktigt återhämtat mej ännu.
Har sån ångerst och undrar hur fan det gick till.
För så mycket drack jag inte.


Är det inte rätt illa att när folk är som snällast å bryr sej som mest så kommer man inte ihåg de?

Kommentarer
Postat av: pöjjy

Shit the same, de e nyår en gång om året. Jag om nån vet hur det är vivi (:

2008-01-03 @ 02:16:05
Postat av: Felix

"Erfarenhet är en hård lärare, då hon ger dig testet först och lektionen sedan"

Sas av någon intelligent filur jag inte minns namnet på. :P

2008-01-04 @ 02:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0