Tears in heaven

Det var väldigt längesen jag behövde någon så mycket som jag behöver någon här i natt.

jag behöver verkligen någon som håller om mig,
någon som berättar vad jag är värd och
någon som jag vet finns där oavsett, alltså trygghet.

Jag mår så fruktansvärt dåligt helt plötsligt.

Men dom som jag skulle kunna tänka mej att ha här..

Det går inte. fan


I heljen va.. då jävlar vill jag s u p a.
Är såååå himla trött på att ta det lugnt.

Jag behöver en kalas fylla för att må bra.
Förlåt, men det är sant.


Just nu skulle J A G behöva iallafall en liten dos kärlek.

JAG behöver bli visad lite omtanke,
jag behöver någon som finns här nu,
jag behöver någon som inte tänker på mina fel,
Och jag behöver någon som gör mej lycklig.

visa mej lite s y m p a t i för fan

Jag behöver värme!

Älsklingar, ni är för långt borta för det just nu.
Och jag orkar inte förklara varför jag känner som jag känner just nu,
jag orkar inte reda ut det jävla trassliga garn nystanet.

Kommentarer
Postat av: Madde

Ring när som...
Även om det handlar om att du slog lilltån i en byrolåda - för sånt kan oxå göra ont...

2008-01-30 @ 12:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0