Were in this together

Nu har jag en känsla av fulländande..
Allt är helt å hållet, fullständigt och totalt
hundraprocentigt lixom

Komplett?

Min tanke är hos dej hela tiden
en liten bit iallafall


Jag blir galen av att behöva se ditt leende överallt.
Det ligger där under ytan,
och så fort man blinkar blixtrar ditt leende till.


Tanken att få ligga i din famn
ger mej gåshud
Och tanken av din hud imot min
rysningar
Men tanken att förlora dej
är värst

Den sliter sönder mej
pulveriserar mej intill minsta atom


Av 6 miljader människor
är det just du
Du är en korpaktig tjuv
som lyckas att sno mitt hjärta

om och om igen



Älskling, jag tänker fång dej i min famn
och aldrig släppa taget.

Kommentarer
Postat av: Madde

Du lyckades sätta ord på något så jävla fint.
Som egentligen inte kan beskrivas i ord...
För hur beskriver man något som upplevs så olika?
Hur sätter man smak på det smaklösa?
Hur sätter man färg på det färglösa?
Hur gör man kärlek konkret när den är så jävla abstrakt? Men visst, du lyckades nog beskiva ordet kärlek med din text... :) Nice som fan.

2008-01-03 @ 21:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0