Wish you were here

Idag har varit en jävla bra dag alltså.

Så vi tar och följer ett råd som jag fick av en person,
som enligt mej är en väldigt klok en.

"Tänk ut minst fem saker som är bra med dagen och skriv ner dem."
  1. Att jag fick vakna brevid Alex igen.
  2. Att jag äntligen lärde mej den där jävla buggen i skolan.
  3. Att det var så hoppas bra väder i morses så att jag kunde ha kjol.
  4. Att jag & Alex var inne på Borås Zoologiska & kollade in våra nya husdjur.
  5. Att vi körde ett kareoke race idag.

Tack för att ni finns när jag dränker mej själv i ångerst & skit.

Jag är såååå jävla kär.
Härlig känsla och idag har den varit så stark att jag faktist har mått bra hela dagen.
visserligen så hände det ett och annat inatt som "lättade på trycket" lite.


Min underbara Alexander Nilsson!
Orden smakar bra på mina läppar,
Låter fantastiskt i mina öron
och värmer i mitt hjärta.

Du är min supernova <3

Kommentarer
Postat av: Bänäna

Får jag lov älskling :)?

2008-01-17 @ 23:23:26
Postat av: Määäd

Jag gillar att du är lycklig... :)
Bugg? Oh lär mig då :D

2008-01-18 @ 22:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0