You're so fucking special, I wish I was special

Idag gör det ont.
såå jävla ont.

Mitt hjärta har flyttat in i ett moln av oro..


Jag vill inte vara tjötig.
Men jag hatar saker som "jag gör det när jag kommer hem"
och sen händer inget..

Vill man inte göra något så säg fan inte att man vill de heller!
För då blir jag bara arg och sårad när inget händer.



Är det för mycket begärt att säga saker, utan ord, som jag vill?
Och sen be dej göra så?

Eller är det bara jag som är bortskämd?
jag är ju så van att få som jag vill ..


Inatt va det nära på att explodera.
Jag va så nära på att säga saker som jag ville ha sakt.
Det fick bra ett tag.
Sen tyckte jag att ingen brydde sej..

Inatt va det så nära på att jag förklarade saker.
Saker du måste ha tänkt på..
Det gick också bra ett tag.
Men sen tyckte jag åter igen att jag inte fick respons.


Får man ta & fråga varför det verkar som om du inte bryr dej?
För du säger att du gör det och inbland visar du det..
Men det är dåligt när jag behöver det som mest.

Så samma fråga igen;
Måste jag ställa mej upp och skrika ut att jag behöver närhet och omtanke just nu?




Jag är iallafall glad för din skull syster.
jag är så glad för att du förstår nu
och för att du upplever samma.




Jag brukar alltid kunna förstå hur andra känner, tycker och tänker.
intill 99%

Du är den 1% som jag fattar nada av.

Jag vill förstå
Jag vill känna

Men det går fan inte, och du vet ju inte själv heller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0