Fredag 25/7

"Du kan ej engelska!"
Mitt svar: Ne men jag klarar iallafall av att gå i skolan. Något som du aldrig har gjort.
Jag är iallafall tilltäckligt duktig för att få ett G i engelska, det räcker för mig.
Du kommer ju för fan inte ens in på gymnasiet.


Jag är så jävla trött på ditt beteende!
Jag försöker alltid vara snäll mot dig. Jag frågar alltid om du vill följa med om något händer.
du frågar fan aldrig mig. Men jag fortsätter att fråga och vara snäll ändå.

Jag tycker att du är jävligt otacksam.
Jag vet att många inte vill ha med dej för att dom är jävligt trötta på att du spelat trög men jag frågar ändå.
så att du ska slippa vara själv och för att jag bryr mej.

Men vad får man tillbaka?
Otacksamheter rakt i ansiktet!


Jag kan för fan inte hjälpa att du som 20åring inte ens får åka till göteborg med oss.
för att din pappa "ska ändå dit" säger han.
Men gå du själv. jag bryr mej inte, jag har försökt att få med dig.

Samma sak om man bjuder dig på något för att vara snäll,
då är din första fråga "har du gjort något med den!?"
Du säger det med en sådan röst..
Och så vågar du knappt smaka på det som man bjuder på.

Fattar du inte att det sårar när du säger sånt?
Det låter precis som att du inte kan lita på oss för att vi ska lura i dej massa skit.
Det är många gånger som jag bara velat trycka upp (t.ex) Kakan i ansiktet på dig och sen bara skrika på dig.
Men jag har behärskat mig..


Jag kan skriva massa mer men det hinner jag inte.

En sak är dock säker,
Om du ska ha kvar mej som vän så får du ta en titt på ditt beteende.
För nu har det kommit till en punkt då det inte går mer,
även om det finns anledningar så orkar jag inte titta förbi dom mer.

Kommentarer
Postat av: Tiszle

:) kämpa på Vivi..jag förstår precis vad du menar. Du kan inte göra mer än vad du gör...Tänk om alla kunde vara så omtänksamma som du är mot dina vänner. Men det är viktigt att du säger ifrån, precis som du gör..låt dig inte hunsas med. Försök att inte ta åt dig av allt hon säger..Äeh du förstår. Ha det bäst!

Mega kramar från en svettig Mia.

2008-07-27 @ 12:29:47
URL: http://tiszle.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag kom visst in på gymnasiet men jag VALDE fristad folkhögskola ...

2008-07-29 @ 12:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0