Kärlek

Först: ett svar till "Anonym" (som inte vågar skriva sitt eget namn.)
Ja okej, men inte för ens ett X antal år på Tullen.
Plus att du aldrig klarat grundskolan riktigt heller. Spela inte trög, du vet vad jag menar!

Sen:
Kom precis hem ifrån Bion.
FY FAN VA GRYM DEN VA!
Jag trodde att den va skit och gick bara med för att mamma vill men jag hade så fel!
Rekomenderas varmt till Alla!
Synd att inte Alex va med bara..

Till slut:
Jag vet att jag kan ha så höga krav.
Ibland vänder jag mej själv ut och in med taggarna utåt och blir blind för omgivningen,
Jag ser inte vad du försöker visa mej och alla andra.

Jag är dum.
Jag ser inte alltid hur stolt du går brevid min sida.
Jag ser inte alltid hur jävla mycket jag betyder för dig
Jag ser inte alltid hur obeskrivligt mycket du tycker om mig.

Jag ser det tillslut..
Men inte alltid.

Jag säger att du inte visar känslor..
Men jag då? Hur jävla bra är jag?
Jag bara tar förgivet.
Förlåt..
Jag tror alltid att jag är bäst,
Att bara jag gör rätt.
Men jag har fel.



JAG ÄLSKAR DIG ALEX!
När inte du är min är allt bara svart.
Du är mitt liv, Mitt ljus, Mitt Allt.
Aldrig vill jag förlora dig.

Jag tänker på den veckan vi inte var tillsammans sist, innan vi började träffas igen.
Jag hade ingen livs glädje (vilket jag brukar vara full av) .
Det enda jag gjorde på dagarna var att först gå till jobbet och sen gå hem, lägga mej på soffan och vänta på att du kanske skulle höra av dig. Jag ville ärligt talat bara slippa skiten, bara dö alltså.
Jag orkade inte ens umgås med någon, inte utanför jobbet.
Orkade inte ens prata med någon, du betyde för mycket.
Att förlora dig igen.. Jag vill inte tänka på det..

Så säg mej Alex, är du min för alltid?



Kommentarer
Postat av: Tiszle

Kul att du är lycklig Vivi. Det förtjänar du verkligen :). Du kan väl inte rekommendera en film och sen inte säga vilken det var du såg..ha,ha du e för rolig ibland.Kan det ha varit den där nya med Will Smith el? Fredrik och jag vill gå på bio men vet inte vilken vi ska se. Ha det bäst!

2008-07-30 @ 12:45:54
URL: http://tiszle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0