Lördag 5/7

Det är sjuk,
jag är ledig och gick upp innan klockan 8.
Gaaah! Blir galen, jag vill ju sova.

När vi städade mitt rum och hall igår så blev det så bra så nu ska jag fortsätta städa heeela lägenheten.
Ska bara lura i mamma att hjälpa till :D haha
Allt kan man ju inte göra själv.

Eftersom jag har jobbat i en månad nu så har jag inte orkat städa efter jobbet eller på helger.
Därför ser det ut som det gör.
Det är jag som brukar städa förstår ni.
Eller städa och städa.. Göra nästintill allt i hushållet :P
Mammsen drar in pengarna ju ;)

Ne men känner så att jag lika bra kan hjälpa till så mycket jag kan när jag vet hur jobbiga arbetsdagar hon har.


Efter städningen ska jag åka till stan.
Troligtvis med några av tjejerna, får se vilka latmaskar som orkat upp ;)
Måste köpa mej ett smyckesskrin.
Måste ha någonstans att göra av alla mina 1000000 halsband ;D

Jaja nu ska jag pallra mej upp ur sängen. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0