Söndag 6/7

Jag vet inte vad jag ska göra,
kan lixom inte somna för att det känns som att jag känner för mycket.
Det jag egentligen vill göra är att ställa mej högt upp och skrika ut hur mycket jag älskar dig.
Vill visa hela världen att jag är din och ingen annans.
Vet inte hur jag ska göra..

Känner mej så komplett (?) med dig.
Känner att jag har det som jag vill ha.
Behöver inte kolla in "andra sätt att leva på".

Visst så undrar man väll hur det skulle va.
men jag är helnöjd, Vill inget häldre än att vara din.

Nej nu svamlar jag bara.
Måste gå och lägga mej nu.

Måste även komma på hur jag ska göra,
Älskar dig gubben.

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Madde

Är det inte lite förundrande hur nöjd man kan känna sig, hur hel man kan vara tillsammans med någon?

Komplett, fullbordad... Underbart!!



Tack för kommentar.

2008-07-07 @ 11:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0