Tisdag 29/7

Anledningen till att jag knappt  bloggat är att min dator fortfarande är pajj.
Så en snabb uppdatering:

Lördag:
Maiden med Majs och Madde, olala säger jag bara.
Längst fram som vanligt, kul vare!

Söndag:
Ikea med Mamms, Alex och hans Mamms.
Urkul. Det är så underbart att umgås med dej hjärtat!

Måndag:
Fika med Carro hemma hos mig.
Sen Almenäs och sola i skuggan ;)
Och på kvällen lite mys med Alex.

Idag:
Promenad när som helst sen sola.
Våga vägra vara blek! Haha ;)
Vid 9 ska jag se Mamma Mia med min mamma :)


Nu ska ja kila.
Carro och bäbisen kommer när som helst.

Skulle bara uppdatera så att ni inte trodde att jag hade dött ;)
Haha Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0