Vänskap

Mia har rätt.
Jag kan ju inte rekomendera en film och sen inte säga vilken det är.
Haha typiskt mej! Mamma Mia va det iallafall.
Jag tror att ni kommer gilla den. Eller iallafall du för jag vet inte vilken smak F har.


Men så ska vi väll börja med vad dagens inlägg skulle handla om, Vänskap.
Ibland tvivlar jag starkt på att om jag skulle be dej definierar ordet vän så skulle du inte kunna det.
Jag tycker verkligen inte att man ska slänga bort vänskap, utan man ska vara vänner i alla lägen.
Men hur vet man då att det är en vän? och inte något annat?

Jag tycker tyvärr inte att en vän försöker förstöra mellan dej och något viktigt.
Absolut inte när det "viktiga" är vad det är.
Jag tycker inte att en vän sprider ut skitsnack om vad du har gjort och inte, bara för att jävlas.

Jag tycker tyvärr inte att en vän har ett sådant beteende som din "vän" har.

Det kanske är dags att du frågar dej själv vad som är viktigast?
en vän som inte är en riktig vän. eller. Det du säger betyder allt, som du älskar så jävla mycket osv.
Jag tror inte att du är medveten om vad din "vän"s beteende kan få för konsekvenser.,

Se dej om. Få insikt.
För om din "vän" får som den vill så har du tyvärr slängt bort mej.
Vilket jag har fått för mej att du inte vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0