Blandade känslor

Så.. Idagen är dagen med ett stort D,
För Alex då.
Han ryckte in i lumpen.

Jag tror att allt kommer bli bra.
Nu har man verkligen tid att reda ut sitt liv.
Åååh jag saknar honom redan.
Det känns verkligen att han inte är i borås,
Är så van att kunna träffa honom när jag vill.
Nu kan jag inte det.

Men som han säger, det går snabbt.
Han har snart sin första "spermis". haha
3 veckor kvar eller något.

Han var så gullig på tågstationen.
Jag blev lite rörd, tycker om den killen så jävla mycket.



Som ni kanske förstår av mina lösryckta inlägg så har allt vart ur balans på sistonde.
Har mått så dåligt så jag tror att jag har fått influensa i hjärtat igen.
Kommer ni ihåg det inläggen jag skrev i typ december?
Någon som har kommit på ännu om det räknas som en sjukdom?

För mig så är det så att mår jag inte bra "psykiskt" så går det över fysiskt.
I två veckor så har jag gått omkring och frysit och skit.
I vanliga fall så är jag så varm så jag sover i bara trosor (eller helst naken :P haha)
Men nu får jag sova i tjocka mjukisbyxor och en stor tröja + strumpor.
Idag har jag mått helt skit. Känt mej yr, blivit hela varm och röd osv.
Känns som att jag är döösjuk.

Men fick ett samtal från en viss prins nyss :)
Piggade upp mej lite faktiskt.
Kände mej helt frisk för några minuter där.

Jag är Galen i dig.


Men nu får jag sluta skriva.
Majsan sitter brevid på räkans dator och tjötar som fan,
Kan inte konsentrera mej på mina tankar då.


Btw, As gött att jag har fått räkans extra nyckel.
Eftersom jag mer eller mindre bor här så kan jag nu komma och gå som jag vill.
Hihi as gött. slipper vänta på att han ska komma hem osv. för att jag inte kan låsa annars.


Tjingeling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0