Lista



Är du kär just nu?
Måste tyvärr erkänna att jag är jättekär


Har du kysst någon idag?
imorses


Har du kysst någon de senaste 30 dagarna?
japp


Har du ett förhållande?
Det duger jag inte till tydligen


Hur många har du varit tillsammans med?
1 seriöst


När förlorade du oskulden?
På majsans födelsedag när jag var 14


När går gränsen vid otrohet?
Jag tycker vid en ovänlig puss


Har du varit otrogen och om ja, varför?
Skulle aldrig kunna vara det mot han


Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det?
Kanske det du


Vem hade du senast ett förhållande med och varför tog det slut?
Alex, resten är privat


Är du romantisk?
Ja jag tycker det.


Har du snott en kompis pojkvän/flickvän?
kompis och kompis.. hon trodde det iallafall, men man ska hålla sina vänner nära men sina fiender närmare.


Är du svårflörtad?
Mycket, går inte på billig skit.


Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång?
Senaste imorse...


Vad hette din första flickvän/pojkvän?
Riktig hette Alex

Hur länge höll det?
Fram och tillbaka i 6år..


Har du någon gång slagit någon du tyckt om?
Japp, en riktig örfil..


Har du lekt med någons känslor?
Jaa, alla har väll vart små


hur länge höll ditt längsta förhållande.
Vet inte..


... och ditt kortaste?
någon minut


Vill du vara singel eller ha ett förhållande?
Jag vill ha mitt förhållande


Har du varit tillsammans med två samtidigt?
Redan när jag var liten så fattade jag att sånt var korkat


Är du en bra pojk/flickvän
Jag är tydligen den ända som tycker det..


Hur många har du haft sex med i år?
Bara exet


Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)?
Alex


Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän?
Mitt ex


Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med?
kanske


När fick du din första kyss?
Inte en aning



Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans?
runt 30 kanske, eller lite tidigare. vad vet jag?


Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän?
Nej tack


Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen?
nej, för han vill inte veta av mig


Har du mest blivit dumpad eller dumpat?
Vet inte


Vad gillar du för stil på tjejen/killen?
Det håller jag för mej själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0