Grekland

Oja, en liten beskrivning om greklands resan.
Men vart ska jag börja?

Det har bara vart en lugn resa, alkohol intaget bestog av endast 1 liten röten WDK.
Alltså en asgo alkoläsk, men väldigt söt i smaken va den.

Vi har hyrt 3 fyrhjulingar, en beach baggy och vart på 2 båtturer.
Vi såg skeppet på smugglers wreck och en sköldpadda (!!!)

På kvällarna åt vi på någon resturang vid stranden eller shoppade.
Shoppade en kniv till bea i present, en sån där fin i trälåda osv. Men den blev tagen i tullen.
Skit lack blev jag och alex också för han hade också köpt en till sej.
Den var verkligen as fin.
Det konstiga var att vi fick behålla två andra knivar och 4 kaststjärnor.
Deras argument för att ta dom andra knivarna var "du kan döda någon med dom".
Öööh, hallå? Och det kan man inte göra med resten av skiten?
PUCKON

Jag och alex tatuera oss också, bild på det senare.

Har inte en aning om vad jag ska skriva men det va najs.
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Tiszle

Tatueringarna blev jättefina :)

Tack för den underbara lampan ni köpte åt mig! Ni är bäst! kram

2008-09-10 @ 22:33:23
URL: http://tiszle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0