artikel

Hur puckad får man vara?
läste denna artikeln innan;

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4894727.ab


å vem i helvete träffar en person igen om den nu har våldtagit en 6-7 gånger redan?
jävligt smart.. speciellt om ens kompis också blev våldtagen av honom.
ne jag blir nästan arg.

okej att det var under hot.
men är det inte bättre då att gå till polisen?
varför gå efter 6-7 gånger istället för efter 1 gång?
det skulle ju jag gjort.

2-3 våldtäkter ägde ju rum i hans mammas lägenhet.
å varför gå tillbaka dit då?
det va det dummaste jag har hört.

Vad tänkte människan på?
förstår ärligt talat inte de..

visst att sen vet man ju inte heller under vad för sorts hot hon var.
men jag hade ju gjort något av saken..
typ kastrerat honom med en trägårds sax!



sen hade jag tvingat honom att äta en shake gjord på hans egna kulor.

ne våldtäktsmän borde inte få existera.
det borde faktiskt finnas en lag som säger att om man våldtar så åker man på en stelerisering på dirr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0