bussjävlar

Tjenixen ^^
- haha

Akvariumet blev hur häftigt som helst!
får lite av den där vrak-känslan.
Skulle tagit en bild men min kamera är död å laddaren ligger antligen hos majs eller jocke.
så det får la bli en annan gång.


jag blir galen på bussarna!

får jag inte körkort snart å eftersom min cykel är på rymmen så skjuter jag mej själv.
först missade jag första bussen, sen när jag väl är på bussen till stan så går den sönder.
sen när skiten börjar funka igen så måste han köra i typ minus 10km/h. jävligt moget.
å sen när jag är på busstoget missar jag precis 8an.
då tar jag 2an istället å förvirrar bort mej på hestra är jag promenixar.
SKJUT MEJ
tur att jag fick bilskjuts hem.
orkar inte med dom här bravaderna mer..

men nu ska jag till maxi ^^
lite chirre å dirre sitter aldrig fel.
tycker att jag förtjänar detta. höhö.

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0