Hårfixning

Ja det blev Götalaboooorg iallafall ^^
Henkka bestämde sej för att följa med ändå^^
köpte löshår och hittade världens finaste student klänning!
men jag köpte faktiskt inte den ändå :(
Ångrar det men så blev de.


<- På bussen påväg till stan ->

Galen tina i bilen


fick så jävla många goa skratt i götet idag.
trodde ärligt talat att jag antligen ska kissa på mej eller att jag skulle kvävas.

sen vi kom hem vid 9 så har vi bara grejjat hår.
blonderat marinas hår, färgat tinas hår, färgat mitt svarta hår, blonderat löshåret och ska snart blondera mitt hår.
nytt rekord på hårfärgning, seven minutes. haha ^^

och imorgon ska vi sätta i löshår :)
både jag och majs behöver fylla på det blonda
och tina ska ha vita slingor.

ni vet så som jag hadde en gång i tiden
check it out



hon kommer bli jättefin ^^

men nu ska jag blåsa mitt hår så att blonderingen kan slängas i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0