Konserter å djävulskap

Är så jävla sugen på att gå på en konsert snart igen.
speciellt taggad på metallica.

såg dom på tv idag,
när dom var på rock am ring.
DÄR hadde jag velat vara.
fyfan vad mycket folk!
det hade varit paradiset,
jag vill också surfa!

det fick mej å tänka på när jag å majs såg dom på station.
fyfan vilken resa vi gjorde.
hade bara pengar till tåget upp, inget boende, ingen mat.
men allt löste sej till det bästa.

träffade 4 millisar och fick sova med dom i den finaste/största sviten på plaza.
det va grejer asså.
här snackar vi askungensaga som bara händer andra.
snacka om att vi kände oss som pretty woman när vi satt där i lobbyn (heter de så?) men as håliga leopardisar å uringning a la helvete.
dom tattigaste resorna blir oftast dom bästa resorna!

glömmer aldrig när James stog å kastade plektrum till mig.
dom kom inte fram utan blåste iväg.
men han gav sej inte förens jag hade fångat ett.
å det slutade med att jag kom hem med 2 plektrum ^^

tönt som jag är har jag dom inramade på min Lp hylla.
men vadå? James är gud.


Mötley konserten var inte mycket sämre.
trashat hotellrum, tatterier på stationen + bärgsprängarn.
guuud vad alla glodde på stationen.
kommer ni ihåg det majs å tina?
å Burny föddes på den resan.


Maiden var lite drygt faktiskt.
men vi vet ju vems fel det var.
man ska inte ha kille när man ska på konsert.
dom förstör bara hela skiten.

Vilka var vi på maiden?
Jag, majs å madde va?

Det var ändå rätt trevligt att se min man, Gers, på scenen.
första gången jag inte varit längst fram,
fast det gjorde inte så jävligt.
var inte taggad på det den gången.
har för mej att jag var rätt bakfull då också(?)

eller nu blir jag osäker..
var vi inne å härjade där framme?
fick för mej det nu..
hjälp mig å komma ihåg majs?



men sjuhäradsfestivalen ska vi inte ens tala om.
vaken å dyngrak i 3 dagar.
röjj vare å mer kommer jag fan inte ihåg.
kolla in vilket vrak jag var;



kommer inte ens ihåg när kortet togs.
fick se det när jag väl var hemma å nykter.


men nu har jag inte tid att sitta här mer.
Tjingeling


Sicka minnen,
jag älskar dom.

Kommentarer
Postat av: anna

DE Ä RÖÖÖÖÖÖJ! :D

2009-04-11 @ 11:57:12
URL: http://annadavidssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0