Massor av skolarbete

hade inte alls lust att skriva i söndags.
va så bakis å höll mej inne hela dagen förutom när jag gick å mötte tina vid maxi.
å detta är ju typisk mig, lyssna här va:

jag tog tinas skor när jag skulle hem från efterfesten för jag orkade inte gå i min horskor.
sen skulle jag möta tina typ vid maxi å ge henne skorna sen vid 6 på dagen.
å jag mitt pucko glömmer självklart skorna hemma, haha.
fick lite av ett skrattanfall när jag mötte henne och hon bara "skorna vivi?"

glömde inte bara skorna utan legginsen, icakortet och till och med hunden.
jag va la lite vimsig ;D

igår (måndag, hon är efter tolv nu) har jag varit jätteduktig hela dagen ^^
även fast jag inte somnade förens vid halv 4 - 4 snåret så pallra jag mej upp vid 7 ändå.
sen bar det av till skolan.
i skolan har jag fixat massor av extra nu medans jag är ledig, datakunskap, bild, historia och naturkunskap.

fattar ni hur stressad jag är nu?
jag ska ta igen en 100 poängs kurs på mindre än 2 månader.
asså ett helt års skolarbete på inte ens 2 ynka månader!
hallå eller!

Historia dag och natt säger jag bara.
men det måste gå, jag vägrar gå ut utan gymnasiekompitensen.
då har det fan varit 3 år i onödan,
å de står jag inte ut med.

å allt bara för att jag sket i apun i höstas..
ibland får faktiskt någon säga till mig.
men eftersom dom låter mej komma undan med så jävla mycket så..

Projektarbetet vill jag inte ens tänka på!


efter skolan åkte jag iallafall hem å lagade en underbar pastasallad med Tzatziki.
fyfan vad gött det var.
problemet är ju bara att jag fortfarande ligger här å stinker vitlök.
har alltid i hur mö som helst, vitlök är ju så gött.

jag har faktiskt mer eller mindre sovit sen 7 -8 någon gång där.
har vaknat till i perioder å svarat någon på msn eller skivit något på facebook.
sen har jag somnat om. haha

och är fortfarande rejält trött.
Blit fan utmattad bara jag tänker på historian..


Till råga på allt så har min kamera gått sönder!
Displayen är pajj!
hur fan i helvete kunde det hända!
jag blir galen, det är fan mitt liv.

kände mej handikappad i helgen då jag tog med kameran men inga batteri.
vet inte om det är 1 eller 2 års garanti på den heller.
det stog både och på pappret.
det beror på under vilken kategori man räknar kameror..
hoppas det är 2 års!

vet inte ens om jag kan lämna in den.
det var voldemort som tog sin bil å åkte iväg å köpte den.
så den står ju på honom, även fast det var mammas money.
hoppas verkligen att det går ändå.
får la förklara i västa fall.
för inte en chans i helvetet att jag ringer honom å ber han lämna in den.
No way, då är jag heldre utan.



Så Majsan är du nöjd nu?
nu fick du ditt långa inlägg som du tjötat om.

Kommentarer
Postat av: majsis

hahaha jaaaa nu va ja nöjd :D

2009-04-21 @ 02:06:47
URL: http://marejnis.blogg.se/
Postat av: Joakim

Älska skolan va? ;)

2009-04-21 @ 02:10:00
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/
Postat av: Mia

Hej vivi. Nu får du ta en brejk från partytagen och satsa på att sova ut och klara av skolan. Tänk på att du måste fixa så du kan gå på balen oxå ;)....En sån struntar man inte i. LÄgg dina pengar på det nu i två månader. Så kan du ha det gött i sommar istl för att sitta med ångest över att du inte orkade med skolan....

Ojdå, nu lät jag som en riktigt tråkig moraltant. Sorry...Men nu skärper du dig så jag får komma och se hur fin du blir i din balklänning samt på din student...

kram

2009-04-21 @ 11:02:23
Postat av: Anonym

Klart att du kan lämna in den även om någon annan står på garantin, eftersom faktiskt många säljer sina saker och skriver i annonser "kvitto och garanti medföljer" för du kan ju lika gärna köpt kameran av någon person som var missnöjd med den, så det är bara lämna in den och sedan ber dom om nya nummer och adresser för att kunna nå just DIG när kameran är lagad igen. =)

2009-04-25 @ 12:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0