piercingar å helkroppstatueringar

Halluu

sitter hemma hos percsan,
funderar på vad det är för liv vi har.
det livet är typ baserat på fylla.
ne skärpning.

Eftersom vi inte har råd att helkroppstatuera oss och bosätta oss i usa så får vi flytta till norge å jobba.
ja men lite tatueringar skulle sitta fint.
är hur taggad som helst.
Nästa blir i allafall en gura.
funderar på vänster benet eftersom högerbenet är upptaget.
men vill egentligen börja med min rygg.
vet inte riktigt hur jag ska få ihop det bara..
vill ha en gura, kort, tärningar och noter brevid döskallen.
men hur?

ja detta är så frågan..
men det löser sej sörrö,
det gör det jämt.

Måste göra klart mina piercingar också.
2 fattas.

Önskar mej det i födelsedagspresent.
men har redan fått löshår, en illrosa ipod å massa skit i förskott.
så det blir nog inte av det.
Men annars hade det varit en prima födelsedagspresent tycker jag.
iallafall 1.
men ikke va.. äsh..

har hittat den sista födelsedagspresenten i mammas rum nu.
den jäveln lag den i sitt vetrinskåp.
å sen ber hon mej hämta något där.
då fick jag syn på den!
sju sorters kakor vare. åå den har jag önskat mej i flera år.
finns ingen bättre kokbok sörrö.

ne men nu sitter vi här va.
ska pallra oss hem till mig så att jag får byta om.

Tjingeling fuckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0