solsken

Hallu
gårdagen var en usel fylla, slog till snabbt å försvann snabbt.
Sådant gillar vi inte.
men något vi därimot gillar är att det nu är helg!
å något vi även gillar är;

"Kommer man till helvetet där det är party 24/7"


haha det va ett av svaren på ett quiz på ansiktsboken.
ASG!!! frågan va vad som händer när man dör.
HAHAHAHAHAH
ja jag vet att jag har röten humor.


fan va gött väder det var idag
Spatserade omkring i staden med korta shorts och endast nelonisar.
prima skinka på det asså!

"imorses" eller aa när jag hade vaknat så drog jag ner te stan å träffa Louise, carro å may.
hade de asgött där vi satt å käkade glass i solen,
det enda som fattades va pilotbrillsen.

tyvärr är ju mina spegelpilotisar pajj, har ju bara dom vita kvar.
fast dom är rätt.. ehm.. fräna ;D haha
å ännu har inte dom me speglarna kommit fram, ska köpa såfort dom gör det.

men i stan iallafall hade vi askul.
snackade bara massa gamla minnen från 1 å 2an.
fyfan vilka djävulsungar alltså.. ASG
börjar supa 6 på morgonen innan skolan, river hela almås, ringer konstiga telefonsamtal, röker vattenpipa, festar oavbrutet osv.
ne det va tider de tjejer!
som man saknar dom ibland asså..
mycket kärlek till er.

sen efter stan så drog jag, carro å may upp till lurre där massa folk grillade.
rätt soft.
å sen drog jag ner te statoil vid halv 2.
träffade "gänget" där, rökte lite å tjöta men bestämde mej för att det skulle bli en tidig kväll.
om man nu kan kalla halv 3 för tidig, för oss är det de.
är helt slut. måste börja sova.

Men det löser sej nu.
är ledig från skolan i 6 veckor.
går bara på måndagarna ^^
å så självklart apu på söndagarna i 1 timme.
prima skinka.

detta blir = mycket sömn.


Ska snart sova, ska upp tidigt imorgon.
det blir troligtvis Lisas melodifestival, den sötnosen.
hoppas att jag får komma för hennes fröknar bara.
sen efter det blir det stan/knalle, måste hitta mej ett turkost linne.
ett som är nästintill samma färg som en blomma som jag har hittat.

men nu ska jag kolla omkring lite.

tjingeling suckers




du är mitt solsken



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0