Sophie

Hej Sophie

svar på din normala fråga :P
min tunga svullnade ingenting, så jag kunde likabra ha börjat med en "normal" stav.
om du känner obehag med att den är så lång så gå in och prata med piercaren,
hon/han kan säkert byta tidigare än vad läketiden är.
för det är ju inte bra att du har förlång då den kan fastna och irritera tungan.
jag har för mig att jag bytte efter typ 1,5 vecka

och svar på din "onormala" fråga, haha
jag tycker faktiskt inte att det var någon onormal fråga :P haha ^^

Ja det är jag på vänster om bilden. jag har stor C - D, beroendes på vart jag köper bh:n.
tänk bara på att storleken ska passa din figur.
min kompis fixade sina (hon till höger på den bilden) och hon kunde ju inte ta större än vad hon tog.
för det kan se väldigt konstigt ut om man är för smal och gör jättestora.
doktorn räknar också ut hur mycket hud man har och hur det kommer se ut efteråt,
för att dom inte ska se "missbildade" ut om man trycker in för mycket.
fast det visste du kanske redan :P

lycka till ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0