utgång å gotthard

Halluuu
vaknade rätt tidigt idag,
inte konstigt iofs när mamma stormar in i mitt rum å drar upp persienen för att Lita ska kunna se.
galen blir jag..

men nu är jag iallafall vaken och sugen på en lite promenix.
eller något, vill inte bara ligga här.

De blev inget Elmia igår,
av olika skäl, skit i vilka.
men det blev supa istället.

förfest hos sanna å grillning,
tog även med min gura dit ^^

sen blev det stan å tonic / swing.

prima skinka kväll.

träffade en kille som rekomenderade Gotthard.
hade aldrig hört dom förut.
men kolla in denna låten;

http://www.youtube.com/watch?v=XcP-mQdxAr8

prima va dom.

nu ska jag ta en god dusch
pics kommer sen för kameran är död..


Kommentarer
Postat av: Anonym

prima skinka håller icke med om! löveli tills vi kom till tonic sen balla de ur fullständigt fya!

2009-04-12 @ 16:06:19
URL: http://kizzmyass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0