vilken jävla helg..

Halluuu,
sicken jävla helg asså..
först fredagen va, gudars skymning.
jag är tamefan fortfarande bakis.
vaknade vid halv 12 igår och blev hemkörd
och efter det så lag jag mej i sängen hemma och kom inte upp förens halv 9 på kvällen.
kunde inte ens gå till telefonen.
hade fan ont i hela jävla kroppen. nu snackar vi verkligen hela.

vid halv 9 så tänkte jag att va fan jag får la gå upp då.
så då åkte jag till jocke där jag, tina å majs skulle laga tacos.
men det slutar med att jag skär av mig halva fingret. braaaa vivsan!

detta har varit en helvetes helg.
ingen slår fredagen, jag satt uppe hos jocke å spydde mellan 4 - 8 på natten.
fick i mej något jävligt asså.

ne men jag är fan fortfarande bakis.
ush nu ska jag gå å lägga mej i sängen igen.

orkar inte sitta på en stol när man är van att ligga ner hemma brevid datorn. höhö
tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0