Vinyler

Idag gick jag upp redan vid 8 efter för få timmars sömn.
mamma och jag åkte först till skivutförsäljningen i knalleland,
sen va vi på marknad/loppis på ekhagen.
å så utförde vi lite mer ärenden.

kul med en mamma dag ibland ^^
njuter verkligen av hennes sällskap.
sånna jävla asgarv man oftast får garva med henne.
älskade mamma :)

kom hem med runt 70 st vinyl skivor ^^
allt från mötley crüe, saxon, skiny bones, bonni rait, ratt, bon jovi, alannah myles, mr. big, prince, till och med stones hittade jag!
kom hem med massa andra också, men palla skiva alla.
Både vanliga och singlar är det ju.

kom även hem med ett "skivspelarställ med hyllor"
haha vet inte hur jag ska förklara det bättre.


när jag väl kom hem så märkte jag att min spelare inte passar,
utan det var för stor.
gaaaah galen man blir.

men har iallafall ett snyggt ställ till mina vinyler.
och till mina smågitarrer och mina closeup tidningar.
även fast jag heldre skulle ha haft trälådor,
ni tror la att jag är puckad, men jag menar inte direkt trälådor.
utan mer träbackar.
som denna:


måste kanske sortera bland dom? :P

det ger en bättre känsla tycker jag.

ska bara orka hämta mina andra vinyler också.
dom står inne i garderoben och mamma har precis informerat mig om att det finna en stooor flyttkartong i källaren med massa vinyl i,
bland dom vinylerna ligger CCR VINYLER!!!!

å jag som trodde att jag hade rotat i alla lådor i källaren redan, haha


Kommentarer
Postat av: majsis

alltså, hela inlägget handlar om det så det kanske är bäst at tfråga för att förstå, vad är en vinyl?:P

2009-04-25 @ 16:47:38
URL: http://marejnis.blogg.se/
Postat av: vivsan

Men älskling! Lp skivor. du vet dom som jag har på tunna hyllor på mina väggar. du ser bilder i inlägget ju. älskar dej majsan... även om du är lite borta ibland

2009-04-25 @ 17:56:36
URL: http://burny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0