festsugen

Jag skulle allvarligt talat kunna tänka mej lite vin idag igen. Eller en färra eller något.

Men ne, systemet är stängt, så det blir att pallra sej till Knalleland med Pörsy snart. Hon skulle lämna igen någon klänning som hon hade köpt som var waaay to big.

Så jag får la pallra mej med, sleten som jag är. Haha ^^

Men det är skit samma. Funderar på att hyra film, köpa chirre & dirre och sen mysa för mej själv. Det hade varit grejer eftersom det ändå inte blir någon fest.

Men nu måste jag pysa ut till bussen snart.

Tjing på er

 


Kommentarer
Postat av: Frida Hjelm

Hej där :)

Frågestund i min blogg, kika in!

kram

2009-08-02 @ 15:51:45
URL: http://fridahjelms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0