Fjasko Fylla

Fy fan vilken rälig Lördagsnatt!

 

Allt börjar med att Pörsy tillslut går med på att vi ska gå ut. Då får vi problem med dricka osv. men jag som har glömt bort att jag har blivit överdrivet känslig för sprit tror att jag ska dra i mig 15 rena shotar och så. Men inser att det var jävligt dumt av mig att glömma bort det. Så jag var helt enkelt tvungen att sluta efter 3 shotar för jag mådde så jävla dåligt, det spy rejset som jag hade med mej själv var fan inte nådigt. Så jag bestämmer mej för att inte gå ut och stanna hemma istället. Men bara helt plötsligt mådde jag as bra så jag och Pörsy drog några öl och försvann ner till vimlet på vårat älskade tattar- Tonic, träffade några killkompisar och så där. Det var väll lite halvt sådär roligt. Ett jävla pack bara. Men hade lite kul ändå.

Kul var det i alla fall tills vi kom till den så kallade ”efterfesten”. Den tog vi självklart sista nattbussen till. Stannade dock inte så länge. Egentligen åkte vi bara upp dit för att vi är tvungna att vara uppe till kl 6 då Pörsy ska dra till jobbet. Det slutade att vi fick ta tarre där ifrån.

Vet inte ens om jag var full någon gång under kvällen och är definitivt inte det nu.

 

Vi har haft sådan jävla otur med buss chaufförer idag också! Jävla inkompetenta idioter.. orkar inte dra den historian nu men i stort sätt så SUGER Västraffik..

 

Men summeringen av kvällen är väll i stort sätt; spya, bråk, fjaskon osv.

Inte så värst lyckat då. Men men.. Alla dagar kan inte vara dom den underbara i Torsdags!

 





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0