Överraskningsfest

God morgon

Vi hade lurat Pörsy att vi skulle åka till Göteborg igår och fira hennes födelsedag. Men istället så fixade vi en överraskningsfest för henne. Så det är det som jag har fixat och trixat med dom senaste dagarna. Så nu vet ni det ^^ Ska slänga in bilder så fort jag har fått hem min kamera från Sanna.

Saken var ju den att det finns nog ingen svårare att ljuga för än Pörsy, hon löser ju allting och fattar ju inte, haha ^^ ne men om jag bortförklarar mej för exempel Sanna mycket om samma sak då fattar hon att jag har något lurt på gång och så. Medan Pörsy bara löser problemen (som den braiga kompis hon är) och fixar så att man ex kan följa med ut. Som i förrgår då. Vi skulle egentligen baka tårtbottnarna, göra converse-kristyren osv. men då terrar Pörsy om utgång och det går verkligen inte att inte följa med utan att berätta sanningen. Så vi var ju så illa tvungna att gå ut fredags. Haha ^^  så eftersom vi inte kunde förbereda allt i förrgår så hade vi det jävligt stressigt. Ännu stressigare blev det när sanna somnade och hon inte vaknade när jag telefon terrade henne, hon hade ju för fan sockerkaksformarna! Haha! Sicket idd. Bara går och lägger sej när hon skulle ringa mej efter hon hade sysselsatt hunden. Typiskt min Sanna!

Men i alla fall så gick allt lureri vägen. Pörsy fattade nada verkligen. Jag som trodde att jag hade försagt mej i Fredags, trodde att hon hörde när jag pratade med Sandra.

 

Pörsy’s min när hon kom in i lägenheten va så rolig. När hon ringde på dörren så öppnade vi ju inte på dirr för vi var ju tvungna att tända ljus osv. så man hör bara ”för i helveeete! Öppna dörren” trodde att jag skulle börja as garva för situationen va så rolig. Sen när vi öppnade dörren och börjar sjunga så står hon där med packning för 2dagar. Asg

 

Men som sagt så kommer det kort lite senare dag.

Orkar inte skriva mer nu.

 


Kommentarer
Postat av: pörsan

hahaha ni är såå störda era puckon därför tycker jag om er! och jag fattade verkligen INGENTING!

2009-08-02 @ 14:06:05
URL: http://kizzmyass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0