pang på rödbetan

Kom hem från Sanna nyss, filmen var faktiskt helt ok. Tycker inte om slutet. Det var lixom bara pang på rödbetan. men resten var ju roligt. Tyckte dock att dom kunde gjort det bättre när dom fick reda på varandras ”hemligheter”. Men alla kan ju inte vara lika bra som jag, haha ^^

 

Måste komma på ett sätt att vara vaken as länge inatt. Är as trött redan nu eftersom jag knappt sov något inatt eller imorses kanske man ska säga. Men om jag går och lägger mej nu så är jag ju pigg imorgon och det är ju inte bra. För då kan jag ju inte sova tidigt imorgon kväll, vilket jag måste för jag ska upp vid 4a. ush det gillar vi inte. Funderar på att vända på dygnet så att jag går upp på kvällen typ vid 11-12 och sen går och lägger mej efter jobbet. Då kan jag ju fortfarande njuta av den bästa tiden på dygnet med mina sötnosar. Men det verkar inte heller så jävla bra. Lite solljus måste man ju få njuta av.

 

Men nu ska jag göra mej en macka och sen får vi se vad som händer.

Tjing på er

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0