Sten fulla

Detta är ju inte sant!

Jag vaknade 3 minuter över 7, morr! Jag vill ju sova länge idag! Blir så trött på mej själv. Sa att jag inte skulle upp förens tidigast 12.. och så här bra gick det den här helgen också.

Men tänkte att om jag går ut och går lite med hunden så blir jag säkert trött. Fast det blev jag ju inte heller, men träffade mamma utanför nyss när hon kom hem från jobbet. Vi såg en snigel som satt i öppningen av en ölburk. Mamma säger att dom älskar öl och blir svinfulla och drunknar. Vet inte riktigt om hon skoja :P men sen berätta hon att om man har problem med sniglar i sin trädgård så ska man sätta ut öl glas för då kommer dom och dricker och drunknar. Där var hon i alla fall seriös. Haha ^^ Party sniglar ^^

 

Vet inte riktigt när jag somnade igår. Men jag orkade varken dra bort till gården eller till Sanna och dom eller någonting. Var bara hemma och var svintrött. Skulle ha sovit lite när jag kom hem, då hade jag orkat dra ut på kvällen. Men som vanligt nu för tiden sov jag. ååh..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0