Tillhörighet

Är det inte så att ägaren till ett kort är den som har tagit kortet, inte den som är på det?

 

Varför måste alla ta mina kort hela tiden för då? Det är fan vad jag ser överallt, mitt mitt mitt!

Jag blir nästan förvånad. Hur fan kan ni ens vilja ha dom korten? När jag ser dom så kan jag tänka typ: ”haha det kortet tog jag ju då! Fan va roligt vi hade”.

 

Och irriterad blir jag! Har ni inte råd att köpa en egen kamera eller? Eller måste ni använda mina saker jämt?

Nu låter detta jätte löjligt att jag bryr mej om kort. Men det skulle ni också göra om ni hade mina skor. Absolut eftersom man knappt ser ett enda kort med honom på som inte jag har tagit. Och jag vet att jag inte är ensam om att störa mej på det.

 

Ska fan börja märka alla kort, typ skriva Vivi nere i hörnet eller något. Då kan jag tänka mej ett helt kompani som inte vill använda dom. Aa det ska jag fan göra!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0