Återligen.. förtroende krash

Nu är jag otroligt irriterad.
Om någon håller på att tjötar om förlåtelse och lovar att den ska bättra sej (igen) och tjötar om att den ska få bjuda på middag en annan dag istället för den inställda och eftersom jag ibland kan vara godhjärtad så förlåter jag.
men nu är det bennemej nog.

Jag visste att jag skulle stått på mej igår.
Du vet ju lika bra som alla andra att jag är svag för dej.
vilket jag alltid har varit.
men du tror att du kan göra som du vill,
du har fel. du kunde, inte kan.

Du har inte mej virat runt ditt lillfinger längre.
Det är slut med det.

Du visade ju idag igen att du inte kan göra som du säger.

Och jag som till och med gick så långt som att tänka att jag kanske överreagerade.
Jag tänkte att det kanske bara var en tillfällighet.

Men det visar ju sej att det inte är det.

för tredje jävla dagen i rad.
första dagen kunde du rätta till det.
till och med på ett snyggt sätt.
vilket jag uppskattade.

Men resten av dagarna då?
EN jävla timme sa vi. men nu har det gått över TRE.
Din jävla idiot.
Vilken del fattade du inte om att kämpa i början?
Att verkligen visa att man kunde?

Nu får det vara nog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0