ensamhet

Jag känner mej så jävla ensam.
Varför kan inte denna jävla helg ta slut?

är det någon som har bestämt att tiden ska gå så sakta som möjligt så att jag får lida eller?

jag finner ingen jävla ro till något.
Egentligen vill jag bara sova.
men vad ska man göra när man inte kan somna in?

ibland kan tiden verkligen vara ens värsta fiende.

 

 

What if time could be erased, what would you do
I would have chosen the day we first met

 

Our love was magical. Love meant to be
we had the future in hand


I gave you everything, you threw it away
Tell me so I understand

 

You're all I asked for
Now I'm alone, Why can't I make you stay

 

You're all I needed, Made me complete
Our love has gone away
Fade away

 

As I lay me down to sleep
I'm all alone, I wish that tomorrow
Our love is reborn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0