Första låten klar!

Dom senaste två dagarna har varit dom bästa på 2 veckor.
Mycket bättre än söndags och onsdags..

Jag har haft så jävla kul!!!
Jag och Mia har hängt uppe i studion och spelat in Teardrops on my Guitar.
Och den blev såååå jääävla bra!
Visst självklart vill man göra ändringar här och var,
men i stort sätt är den prima.

Favoriten i låten är ju första stycket.
Det gjorde vi bra Mia!


Jag visste inte ens att jag kunde sjunga ljust förens idag.
har föreställt min röst lite basig.
Men tydligen kan jag sjunga ljust också ^^
Posetiv överaskning.


Jag skulle fan kunna göra hela skivan själv, haha ^^
sååå jävla kul är det.

Man skulle haft tillgång till en studio.
Jag hade stått där jämt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja :)

Vi bygger en egen studio med fantastiska möjligheter sen bosätter vi oss där inne. ha,ha Det har varit fantastiskt roligt och jag ser fram emot fortsättningen. Vi får göra några justeringar här och var, om det går ska vi kolla med Jossan om det går att få det så att det inte hörs så tydligt att det är inspelat i en studio. Nu rockar vi på tycker jag....Du var jätteduktig och sjunger otroligt bra och kul att du kan chockeras av det själv :). Den ljusa stämman fick du till prima. Nu tar vi itu med resterande av låtarna.Kram

2009-01-22 @ 22:13:55
Postat av: madde

Hörde allt att ni är i fullt shjå med att spela in skiva!! Fan va kul, tror du man kan få lyssna på den någon dag lr? Saknar dig! :(

2009-01-23 @ 12:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0