Förtroende Krash.. igen

om någon frågar mej om det går att bygga upp ett förstoende igen så svara jag:
Ja det gör det. men det tar tid och den som vill bygga upp mitt förtroende får verkligen visa att den vill det.

Och om man nu säger att man ska göra det så förväntar jag ju mej att man gör det.
annars kan vi ju stryka skiten på direkten.
Nu är jag alldeles för trött på dej sörrö.
Om och om igen visar du att det inte går.

Visst du kanske tycker att detta är en småsak.
hur brukar du uttrycka dej? en höna av den fjäder?
Men det är inte saken det handlar om, utan principen.

Fattar du inte att man måste anstränga sej riktigt hårt i början?
det går inte att tabba sej.
Utan man måste verkligen visa att detta är vad jag vill, lita på mej.
Lita på mej så märker du att jag kan. Jag kan göra som jag säger.

Så jävla dålig stil att du inte ens kunde höra av dej och säga att det inte blir något av det idag igen.
utan du låter tiden gå och gå.
Sen säger du olika saker. "jag mår illa" och innan dess hade du ju ingen lust alls.
hur ska du ha det?


Det är så jävla dåligt av dej,
tror du verkligen att du kan få mitt förtroende igen?
Jag tror inte ens att du klarar av det.

Vet du vad Alex? Dra åt helvete istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0