Krossad

Min statistik har sjunkit som fan.
Fast det är ju inte konstigt.
Om jag nu har slängt upp något inlägg så har det ju varit kortfattat och invänt.
Min bortförklaring är att jag har mått så dåligt,
man vet inte riktigt vad man ska skriva då.
För hur kul är det för er att höra inlägg efter inlägg att jag mår så dåligt så att jag bara vill lägga mej ner och dö?

Varför försvinner intuitionen när man behöver den som mest?
Jag har inte en aning om vad jag ska göra faktiskt..

Jag vet vad jag vill göra,
men inte vad som är bäst.

Varför förvinner förnuftet när man verkligen behöver det?

Det kanske är sådana här situationer som man borde lyssna på sina vänner?
Men dom vet ju inte allt som hänt, allt kan man ju inte berätta.
Man måste ju respektera en persons interigitet.


Jag önskar att allt bara alltid hade kunnat vara som idag.

Att du alltid hade varit så gullig och omtänksam.
Idag var du precis som då du var i sthlm.
Att jag hade låtit bli att brusa upp, vilket jag inte gjorde idag.
Att jag hade lyssnat mer på dina overbala behov, vilket jag gjorde idag.

Varför var vi inte sådana här mot varandra förut?


Det krossar mig totalt att veta att jag har förstört mitt liv alldeles själv.

Kommentarer
Postat av: Marie

Besök gärna min nya matblogg :)

http://mariiesblogg.blogg.se/food

2009-01-18 @ 23:21:53
URL: http://mariiesblogg.blogg.se/food
Postat av: mumari

Välkommen att tävla om ett par mysiga desigtofflor!

www.mumari.se/tavling-vinn-desigtofflortavling-vinn-desigtofflor/

Hoppas du vill vara med och ursäkta reklamen *skäms* ;o)

2009-01-20 @ 08:17:12
URL: http://mumari.se
Postat av: madde

jag tror det mesta av förnuft, tanke och känsla... Samlar sig i tystnaden, i dessa stunder av total förtvivlan.



En tystnad, är mer än tomma ord.

2009-01-21 @ 10:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0