Nyårsdagen

Det blev ingen bloggning igår för jag hade så jävla mycket att göra.
jag var stressad enda intill det sista. Ovanligt va?

Har inget att skriva om nyår.
Tycker mest att det var tråkigt.
Iallafall tills dom tog fram Singstar,
då blev det lite roligare även fast dom bara hade tråkiga skivor.
Annat är det tamefan när man sjunger med Mia, det är grejjer de.

Efter festen drog vi till Lurre,
Hittade typ inget folk där
och folket man träffa fick man bara en stor jävla utskälling av för att man inte var på en viss fest.
Samma sak på msn. orka säger jag.


Jag är på dåligt humör så ska nog gå och lägga mej om en stund.



Gott Nytt År // Vivsan

Kommentarer
Postat av: Ferhat

Hur var din nyårsafton? Hade du roligt?



Ha en bra dag

2009-01-01 @ 14:40:18
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: elefanten

På min blogg recenserar och länkar jag till bloggar. Vill du vara med? Besök mig och skriv en kommentar. Har över 100 unika besökare per dag så detta är jättebra för dig som vill ha fler läsare!

2009-01-01 @ 14:48:27
URL: http://brunelefant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0