Projekt

Jag har varken en aning om vad jag ska göra idag eller om vad jag ska skriva.
Först skissade jag lite på en gitarr tavla till utställningen.
men det lag jag ner rätt snabbt. Även fast jag fick en liten idé där.
Ska kanske ta och utveckla det snart..

Sen började jag att skriva hur man gör min byrå.
Tänkte att det skulle vara lite kul.
(Fast hur svårt är det egentligen?)
Men efter en timmes jävla krångel i paint så blev allt bara åt helvete.
tänkte lägga upp steg för steg med bilder och text.
Men känner att jag inte har tålamod till det just för sekunden.
Det bara krånglade!

Föresten, skulle det vara något som skulle vara roligt att läsa?
Hur jag gör alla mina små projekt?
Annars är det ju ingen att jag sliter, haha


Får väll skissa lite till då,
Jag har såå tråkigt!

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0