Skapande enkelt

Det finns verkligen allt på den här sidan ^^
Pyssel, bakning osv. Verkligen allt.
Den borde ni kolla in! Speciellt du Mia.

Adressen var skapligtenklet.se
Och där har jag tagit alla bilder ifrån.


Kolla tillexempel in dom här prylarna:


Hur söta är inte dom här drakarna?
Jag måste ha dom! Dom skulle passa perfekt på min akvarieramp!



Det här är också precis perffa för mig!
Jag älskar att laga mat och duka fint hemma.
Så det här ska minsan jag fixa.
En för varje familjemedlem med namnet fint skivet.
Eva, Marcus, Vivi, Alex, Sandra, Linda.

Det kommer bli så fint!



Kunde inte låta bil att ta med den här bilden också!
det är också något som jag definitivt ska göra.
Det stog att man kunde ha den som ask
men jag ska lämna ena sidan öppen så att man kan fortsätta ha den som tändsticksask.
Ni tror väll inte att det är brandfarligt?



Nu ska jag fortsätta snoka omkring på internet, haha^^
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: emmy

fan vad söt :D

2009-01-03 @ 22:51:29
URL: http://eemmyy.blogg.se/
Postat av: Mia

Åh wow, den sidan måste jag gå in och kolla på bums efter detta. Men du köp inga sådana djur...vi köper in lera och gör det på skapandet.Fimolera funkar perfa på sånt och är jätteroligt att dona med.

kram

2009-01-05 @ 11:45:56
Postat av: Amanda

Gud så söta saker :)

Dom där tändsticksaskmössen måste man ju nästan prova att göra :D

2009-01-05 @ 20:36:33
URL: http://mjuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0