Urk vilken mat

Blev lite skeptisk till såsen när jag öppnade förpakningen.
Kolla själva.



Ser inte så gott ut va?

Och när jag smakade såsen så höll jag på att spy!
När jag värmde den så luktade den diskmedel!
när jag smakade på den så.. urk!

Till och med Lita bojkottade den.
Våran allätare till katt som äter allt från chips & dipp till sallad!
Men champinjonsåsen dög inte ens till den lilla fröken.

Så det fick bli att ge pastan till Lady och laga till lite mos.



Är i kris av insperation till mat.
Därav denna tråkiga mat idag.

Och sen högg Lady & Lita in i mina rester. Haha


mina sötnosar :)

Ni ska se vilka snygga örhängen som jag har vunnit på tradera!
Kolla in läckerheterna.


Jag bara älskar dessa.


Och dessa är ursöta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0