utgång

Ikväll har jag placerat mej själv hemma hos majsan ^^
Så det blir utgång som aldrig förr, hihi
Ska alldeles strax ta och blanda mej min första grogg.
Mums filibabba för hallonsoda och vodka ^^

Annars har det hänt minsta möjliga idag.
Känns som att det har hänt lite mer på lägenhetsfronten.
Men gud vad jag vill ha mej en symaskin.
Kan inte sy något ju :P

Men det måste jag fixa.
Har ju massor som ska sys sen till lägenheten.
Skulle vilja sy mej ett sorts fint stooort lapptäcke.
Vet inte hur jag ska förklara det men har det i huvudet.

åå så måste jag ju fixa mej en verkstad eller något :P
haha men jag har så mycket jag vill bygga!

första projektet blir min älskade skohylla.
Måste bara få tag i en lägenhet och sen kolla in garderoben.
jag vet exakt hur det ska bli ^^
Bara garderoben är bra.


Men nu ska här börjas supa
Tjing på er å ha en trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: Mia

Ta det lite lugnt med vodkan och spä på lite extra med hallonsodan - tycker jag...;)

Var rädd om dig men ha skitkul. Det är du värd!!

kram

2009-01-31 @ 23:50:09
Postat av: Michaela / Bloggdesigner ♥

hoppas du får en bra söndag :)

2009-02-01 @ 00:10:54
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0