äcklig dröm

Hellu

Vaknade redan vid 7 idag,

Så tidigt har jag inte varit vaken sen veckan innan studenten typ.

 

Vid 10 så blev jag lite små trött så jag bestämde mej för att snosa lite,

Det är så jävla gött när man varken sover eller är vaken. Man bara ligger där.

Jag små drömde om att jag var ute och snorklade.

Men helt plötsligt förvandlades drömmen,

Vattnet blir istället mörkare och jag sjunker.

 

 

Jag kan varken öppna mina ögon, prata eller andas.

på riktigt asså, inte i drömmen. jag kunde verkligen inte slita mej.

Det sved verkligen i hela bröstet.

Tillslut lyckas jag öppna ögonen och då har jag en jätte konstig känsla i hela kroppen.

Kan inte riktigt beskriva den men det kändes nästan som om man var bedövad överallt och kroppen sakta mej säkert ”vaknade”.

 

När den där känslan var borta så blev hela kroppen helt jävla utmattad.

Så jag somnade på riktigt tillslut och sov tills nu.

 

fyfan vad sytligt

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0