ÅRETS fyllevurpa

Jag läste precis pörsy’s blogg och sitter när och asgarvar!

Citerar henne;

 

” Ute igår, blev tonic. Rätt bra drag. lagom full, ändå lyckades vi med den värsta vurpan någonsin. Vivi skulle hoppa upp på mig med sina ben runt om mig och jag skulle ta emot henne. Istället kommer hon med sån kraft och flyger handlöst ner i golvet och drar med mig i fallet. Haha vilken syn. Det har jag aldrig lyckats med inte ens när jag vart som fullast. men men någon gång måste vara den första! Blir lugnt idag, laddar ner lite filmer nu får se vad det är för skit.”

 

HAHAHAHAHA

Fast hon glömde nämna att i fallet så råka jag pungsparka en kille.

Herregud säger jag bara! Ligger här för mej själv som ett psykfall och as garvar!

Kommer ihåg det så jävla väl!

 

Jag och Pörsy dansar.

Sen helt plötsligt från ingenstans säger hon: Vivi hoppa upp på mej!

Jag tänker bara ”okej va kul!”

Men när jag väll hoppat så faller vi handlöst bakåt som ett fällt träd! Och fy fan vad pinsamt det var! Vi låg där som två jävla sprattlande krabbor. Så det va ju bara att fly ut i rökrutan. Stackars den pungsparkade killen asså.

 

Herregud det här slår till och med vurpan som jag gjorde vid marinas bil, den då jag dunsar in med huvudet och allt.

 

Jag vill aldrig mer gå till tonic..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0