bakis a la 1000

Hur bakis får man bli egentligen?

Åååh, förut blev jag aldrig bakis.

 

Har legat här i flera timmar och bara inte kunnat somna om.

Bara haft ett så jävla tungt huvud så jag tror att det trillar av när som helst.

Magen är en torktumlare så jävligt som det snurrar i den.

Skjut mej..

 

Blev för jävla full igår.

Jag var prima full och mådde as bra när vi kom till krogen igår. Men sen började Pörsy klunka cider. Haha ja man kan ju alltid skylla på henne. Även fast det är mitt eget fel egentligen.

Fast jag tror att det var rätt roligt folk ute igår. Fast jag kanske mins fel. Haha ^^

 

Nu måste jag försöka få i mig en macka så jag kanske mår bättre.

 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hehe va illa, de e alltid lättare att skylla på andra ;) Haha

2009-07-12 @ 12:13:05
URL: http://emelieaskakerlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0