Borttappad

Mamma har ockuperat datorn hela dagen, så har inte fått chans att komma in.

Men har haft mycket att göra ändå.

Min lilla katt Lita har ramlat ut och försvunnit igen.

Hon var i mitt rum och ville ut men jag orkade inte gå och öppna dörren.

Så hon fick ut på min balkong igen. Sen somnade jag.

Jag vaknade 20 minuter senare och tänkte att jag får väll släppa ut henne nu.

Gick ut på balkongen och skulle lyfta in henne, då var hon borta.

Jag letade igenom hela lägenheten, skramlade med vitamin burken och allt.

Men hon är inte här.

 

Så troligtvis har hon försökt klättra över till mammas balkong (vi har två i våran lägenhet) och ramlat ut. Och eftersom vi har massor av tattar ungar på våran gård så har väll dom jagat i väg henne. Hoppas att hon hittar hem i alla fall.

 

Min Lilla Lita Bäbis :(

 

 

 

Har någon sätt henne?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0