Cowboy Boots

Vet ni vad jag skulle vilja ha?

En vit skinn jacka. Har nog aldrig sätt en så, men kan tänka mej hur snyggt det lär vara.

Typ i den här stuken:

 

 

Fast vit då. As fräsht! och så ska det vara rött innuti! 

 

Sen vill jag ha ett par snygga Cowboy Boots. Har velat ha det hur länge som helst. Kommer ihåg den dagen majs hade halloweenfest för två år sen. Då åkte jag, mamma och några andra till Lager 157. på vägen ligger det ju en skoaffär, vad heter den? Kommer inte ihåg. Men i alla fall där hade dom ett par as snygga. Hade faktiskt flera par där men just ett par föll jag för. Dom var typ bruna och ljusbruna. Eller hur man nu ska förklara färgerna, något åt det hållet i alla fall. Sen var det stjärnor och skit. Kan faktiskt inte förklara hur dom såg ut. Men där har vi i alla fall dröm bootsen. Ångrar så att jag inte köpte dom. Men nästa gång jag ser dom så SKA jag ha dom, vad det ännu kostar mej.

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Menar du ett par ljusbruna/guldiga cowboyboots med en stjärna på? ^^

Från Scorett?

2009-07-17 @ 11:10:08
URL: http://annadavidssson.blogg.se/
Postat av: JessiCa

En typ polare till mig har en sådan vit skinnjacka, och jag tror det finns annonser på såna på tradera

2009-07-19 @ 16:57:37
URL: http://fuckerfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0