Dantes

Nu har vi kollat på film och så. Istället för att sätta på en film som vi hyrt så kolla vi på en som gick på tv, Dante’s Peak hette den.

 



 

Tycker att det var rätt häftig, fast den var lite dryg.

 

” Amerikansk action från 1997. Vulkanexperten Harry Dalton skickas till en sömnig liten stad i de västra delarna av USA. Han ska undersöka de rapporter som säger att stadens väldige granne, en sedan länge insomnad vulkan, är på väg att vakna till liv. Han upptäcker att ett utbrott kan vara nära men stadens ledning vill inte tro honom.”

 

Och självklart mitt upp i slutet så cepar tv 5 och bilder blir svart.

Jag blir galen! Det blir fan alltid så.. trött på det.

 

Funderar på vad jag ska göra nu, orkar bara inte gå ut. Så tror nog att jag kollar på en till film eller något. Får se. Jag är ändå rätt trött.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0