Dator ute i skogen

Jag fick tag på en dator här ute i skogen!
har det as bra här borta, förutom alla jävla småkryp. i Tisdags blev jag attackerad av en jävla mördarsnigel. den typ flög upp på mitt knä. måste typ ha trampat på den eller något. för dom är ju sega och kan inte hoppa/flyga. så vet inte riktigt hur det gick till. men den var i alla fall på mitt knä.

Vi har haft fullt upp nu sen jag kom. I Tisdags var det kalas för Linda och Igår var vi hos min morbror och för det mesta ute i Lerkulan. Jävla häftigt det är där ute. Själva stället är skitcoolt med en saloon och massor. Folket är as sköna också. jag trivs här ute konstigt nog, bara man kunde minska lite på krypen och spökena. och om Lady och lite folk var här uppe också. Konstigt nog så saknar jag Borås lite. Eller det är nog inte bara själva borås. utan mer folken där.
Kommer tydligen inte hem på Söndag som jag sa. utan vi åker hem på Måndag.

Linda säger att jag ska skriva att jag ska be om mina synders förlåtelse. haha ^^ Hon tycker att det är mitt fel att hon inte fick somna i går kväll. men så va det ju inte ;) haha
sen så skulle jag skriva att om ni är i närheten av Skinnskatteberg så kom till Lerkulan på Lördag. Det är Skinnsbergskampen och Clabbe kommer att vara Dj. Kommer att vara fullt ös här ute! så det är bara att pallra sej hit. Åldersgränsen är 18 och det kostar 150kr. 21.00 börjar det också.

Inte för att jag tror att jag har så många läsare i det här området, men man vet ju aldrig.

nu måste jag kila. har vi tur så får jag tag i en dator igen sen.
men oroa er inte för mej, jag roar mej kungligt!

Tjing på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0