fjortisar

Nu är jag hemma igen

Blev en tidig kväll då det inte är lika lockande att springa omkring med fjortisar på torsdagskvällar längre, haha ^^

Det blev att ta en öl på Tonic i alla fall, konstigt folk var det där.

Och sen en sväng förbi viskan och så.

 

Tror faktiskt att jag ska sova snart.

Är as trött för att jag knappt fick någon sömn imorses.

Fast så säger jag ju jämt. Och lik för bannat så sover jag inte.

Haha ^^ ja vi får se vad som händer

 

När vi stod och väntade på bussen förut så fick jag värsta hickan.

Så jag satt och hickade som fan på bussen. Men sen när Pörsy hoppade av och jag sitter själv på bussen så börjar jag hicka som en galning.

Pinsamt som fan var det. Det va ju ingen tyst hicka direkt.. *suck*

typiskt mej..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0